Az ezerarcú shea vaj.

A Dr. Pasha kozmetikumok egyik legfőbb alapanyaga a shea vaj. Ismerkedjünk meg vele kicsit közelebbről.

A shea vaj vagy másik nevén a karité a karitéfa diójából kisajtolt krémszínű, zsíros anyag, melyet nyugat- és Közép-Afrika szavannáin termesztenek. Vagyis nem termesztenek, mert a környezet itt olyan ideális a fák számára, hogy vadon nőnek. Egy shea fa általában ötven évig él, de vannak, amelyek akár több száz évig is élnek.

A nyugati országokban még csak néhány éve kezdték felismerni az egészségügyi és szépségápolási előnyeit, de az afrikaiak ezeket már több ezer éve ismerik. A shea vajat felhasználják az égési sérülések gyógyítására, a sebek, a hegek, a bőrgyulladások, a pikkelysömör, a korpásodás és a stírák kezelésére is. A shea vaj képes csökkenteni a ráncokat, mivel hidratálja a bőrt elősegítve a sejtek megújulását és fokozódó munkáját. a shea vaj fahéjsavat is tartalmaz, így védi a bőrt a nap káros sugaraitól.

A shea vaj kiemelkedően hatékony hidratáló, mivel rengeteg olyan zsírsavat tartalmaz, ami szükséges ahhoz, hogy bőrünk megtartsa nedvességtartalmát és rugalmasságát. Mivel a shea vajnak magas a zsírsavtartalma ezért kiváló adalékanyagként szolgál a különböző szappanokhoz, samponokhoz, anti-age krémekhez, kozmetikumokhoz, testápolókhoz és masszázsolajokhoz.

Puha, vajszerű anyagának köszönhetően könnyen felszívódik a bőrbe. A shea vaj megóvja a bőrt a környezet káros hatásaitól és a szabad gyökök pusztításaitól is. Rengeteg E-vitamint tartalmaz, mely bizonyítottan antibakteriális és gyulladáscsökkentő hatással bír.

Miben segíthet Neked a shea vaj és az abból készült kozmetikum?

Száraz bőr esetén:

Viszonylag lassan szívódik fel a bőrbe, így hosszantartó hidratáltságot biztosít.

Ekcéma esetén:

Gyorsan csökkenti a tüneteket, természetes hidratáló hatása révén megakadályozza a betegségek kiújulását.

Pikkelysömör esetén:

Gyorsan és tartósan kezeli a tüneteket, segít enyhíteni azokat.

Gyulladás esetén:

Gyulladáscsökkentő hatásának köszönhetően alkalmazható kiütésekre, csípésekre, napégésre. A shea vaj természetes adottsága révén 5-ös fényvédő faktorral rendelkezik.

Várandósság esetén:

Elkerülhető vele a stria kialakulása, valamint a bőr feszüléséből eredő viszketés érzése.

Próbáld ki shea vaj alapú szappanjainkat Te is.

Shea vaj szappan argánolajjal

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.